Wikiplayer

joi, 1 decembrie 2016

Trandafiri la rece


Desi dis de dimineata termometrul de-abia arata doua grade peste zero, 
in gradina de inceput de iarna mai infloresc cateva roze. 
Alb si roz, pe fond de macese ...





Sunt ultimele tufe pe care o sa le aranjez din foarfeca in ajun de Craciun. 
Asta ca sa pot folosi boabele rosii ale maceselor pentru cununa sarbatoreasca ce o sa impodobeasca salonul. 

20 de comentarii:

  1. Frumoasa combinatia! Si eu fac la fel cu macesele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aj ja som ešte na niektorých miestach videla kvitnúť ruže v posledný novembrový deň. Ja mám tiež podobnú tej ružovej, ale kvitne mi iba v júni.
    Prajem pekný víkend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ta ruzova kvitne dva raz. Sa menuje " Ballerina " :)
      Pekny vikend, Danka !

      Ștergere
  3. aici fusera 5 grade. Sub 0. Asa ca poza cu trandafirii tai nu poate decat sa ma bucure si sa imi insenineze ziua.

    kalimera

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frig tare !!! Dar e decembrie, asa ca e normal. E bine :)
      Καλημέρα !!!

      Ștergere
  4. Sunt minunati trandafirii!Macesele adauga un plus de frumusete.

    RăspundețiȘtergere
  5. La noi au fost plus 3 grade. Sa ne arati si noua cununa sarbatoreasca cu macese !
    O seara frumoasa, Dani !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa fie doar punctata cu macese :) Baza vor fi crengutele de pin si ce voi gasi la indemana inainte de sarbatori.
      Multumesc, Geta ! Seara placuta !

      Ștergere
  6. ce combinatie interesanta, flori si macese in acelasi timp :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si frunze cu pete cafenii :) Ca o mica jungla, care asteapta sa fie curatata :)

      Ștergere
  7. Ce climat blînd! La noi iernile prea calde nu fac bine, dar fotografiile tale cu trandafiri ne îndulcesc privirile și sufletul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Ianuarie ne asteptam la cele mai scazute temperaturi, dar de o iarna cum e a voastra, Marta, nici vorba :)

      Ștergere
  8. Ieri m-am gandit si eu la coronita de Craciun, o si vedeam pe peretele gol. O asteapta si el. Ce frumoase sunt bobitele rosii si cat de delicate florile macesului/macesilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu o pun in fata oglindei in salon :) Sa vedem cum o sa iasa cea de anul asta ...

      Ștergere
  9. am si eu o tufa la tara, sunt asa frumosi!

    RăspundețiȘtergere